Publicaciones de conferencias: comunicaciones, ponencias, pósters, etc (conferenceObject).

Curs de càlcul: una nova metodologia per a la impartició i gestió, basades en l'entorn Moodle

UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
oai:upcommons.upc.edu:2117/335
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
  • Estela Carbonell, M. Rosa|||0000-0002-4717-9111
  • Jarauta Bragulat, Eusebio|||0000-0003-3452-3435
  • Xambó Descamps, Sebastián|||0000-0001-5056-9818
  • Franch Bullich, Jaume|||0000-0002-6257-9113
  • Román Roy, Narciso|||0000-0003-3663-9861
  • Blanco Abellán, Mónica|||0000-0003-1741-7382
  • Guinovart Gisbert, Marta
Aquest projecte dissenya un curs de matemàtiques usant els diferents recursos de Moodle. Els temes que es tracten en el curs corresponen bàsicament a les assignatures de Càlcul i Matemàtiques de diferents titulacions a diversos centres de la UPC, concretament l’E.T.S. d’Enginyers de Camins, Canals i Ports, la Facultat de Matemàtiques i Estadística i l’E.U. d’Enginyeria Tècnica Agrícola de Barcelona. Moodle és un sistema per la creació de cursos i llocs web basats en Internet. Es tracta d’un projecte en desenvolupament i millora permanent per donar suport a un marc d’educació basat en el constructivisme social (col•laboració, activitats, reflexió crítica, etc). És un tipus de recurs fonamental per a una docència semipresencial i que sintonitzi amb les directrius de l’Espai Europeu d’Educació Superior. Per al disseny del curs i la seva experimentació en un curs pilot s’ha definit un grup de treball que aglutina: Professors de matemàtiques amb llarga experiència en la docència de les assignatures de Càlcul, estudiants de diferents titulacions, experts en el disseny d’activitats interactives de matemàtiques, de l’empresa Maths for More. Aquest grup o molts dels seus components ja han col•laborat anteriorment en els desenvolupament dels projectes, destaquem el projecte EVAM (http://wiris.upc.es/EVAM) i BasicMatWeb (http://wiris.upc.es/basicmatweb).
 
DOI: http://hdl.handle.net/2117/335
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
oai:upcommons.upc.edu:2117/335

HANDLE: http://hdl.handle.net/2117/335
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
oai:upcommons.upc.edu:2117/335
 
Ver en: http://hdl.handle.net/2117/335
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
oai:upcommons.upc.edu:2117/335