Resultados totales (Incluyendo duplicados): 2550
Encontrada(s) 255 página(s)
Encontrada(s) 255 página(s)
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/317316
Sound. 2022
ARE MARINE ORGANISMS INHABITING A MEDITERRANEAN MPA FREE OF PLASTICIZERS?
- Ríos-Fuster, Beatriz
- Alomar, Carme
- Paniagua-González, Gema
- Garcinuño-Martínez, Rosa Maria
- Soliz-Rojas, Dulce Lucy
- Fernández-Hernando, Pilar
- Deudero, Salud
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10508/16159, http://hdl.handle.net/10261/317316
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/317316
HANDLE: http://hdl.handle.net/10508/16159, http://hdl.handle.net/10261/317316
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/317316
PMID: http://hdl.handle.net/10508/16159, http://hdl.handle.net/10261/317316
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/317316
Ver en: http://hdl.handle.net/10508/16159, http://hdl.handle.net/10261/317316
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/317316
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/328265
Sound. 2022
ENTREVISTA SOBRE PASADO, PRESENTE Y FUTURO DEL ESTADO AMBIENTAL DEL MAR MENOR (SE MURCIA)
- Martínez-Gómez, Concepción
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10508/15662, http://hdl.handle.net/10261/328265
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/328265
HANDLE: http://hdl.handle.net/10508/15662, http://hdl.handle.net/10261/328265
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/328265
PMID: http://hdl.handle.net/10508/15662, http://hdl.handle.net/10261/328265
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/328265
Ver en: http://hdl.handle.net/10508/15662, http://hdl.handle.net/10261/328265
Digital.CSIC. Repositorio Institucional del CSIC
oai:digital.csic.es:10261/328265
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
Imagen (Image). 2022
INFANTS, JOVES I COMUNITATS RESILIENTS: IDENTIFICACIÓ I ANÀLISI DE PRÀCTIQUES SOCIALS I EDUCATIVES DES D’UNA PERSPECTIVA MULTIDIMENSIONAL I INTERSECCIONAL PER A FER FRONT A LA PANDÈMIA
- Universitat de Girona. Liberi, Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat
- Universitat de Girona. Grup de recerca en Diversitat
- Universitat de Girona. Grup de Recerca en Cultura, Educació i Desenvolupament Humà
- Universitat de Girona. Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades (CISA)
- Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació
- Universitat de Girona. Laboratori d’Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP)
Convocatòria "Pandèmies 2020". Projecte finançat per l'AGAUR, Informative leaflet on the project "Children, young people and resilient communities: identification and analysis of social and educational practices from a multidimensional and intersectional perspective to deal with the pandemic". This project is one of the winners of the AGAUR's 'PANDEMIES 2020' call, Folleto informativo sobre el proyecto “Niños, jóvenes y comunidades resilientes: identificación y análisis de prácticas sociales y educativas desde una perspectiva multidimensional e interseccional para hacer frente a la pandemia”. Uno de los proyectos ganadores de la convocatoria 'PANDEMIES 2020' de la AGAUR, Fullet informatiu sobre el projecte “Infants, joves i comunitats resilients: identificació i anàlisi de pràctiques socials i educatives des d’una perspectiva multidimensional i interseccional per a fer front a la pandèmia”. Un dels projectes guanyadors de la convocatòria ‘PANDEMIES 2020’ de l’AGAUR
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
Imagen (Image). 2022
NIÑOS, NIÑAS, JÓVENES Y COMUNIDADES RESILIENTES: IDENTIFICACIÓN Y ANÁLISIS DE PRÁCTICAS SOCIALES Y EDUCATIVAS DESDE UNA PERSPECTIVA MULTIDIMENSIONAL E INTERSECCIONAL PARA AFRONTAR LA PANDEMIA
- Universitat de Girona. Liberi, Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat
- Universitat de Girona. Grup de recerca en Diversitat
- Universitat de Girona. Grup de Recerca en Cultura, Educació i Desenvolupament Humà
- Universitat de Girona. Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades (CISA)
- Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació
- Universitat de Girona. Laboratori d’Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP)
Convocatòria "Pandèmies 2020". Projecte finançat per l'AGAUR, Informative leaflet on the project "Children, young people and resilient communities: identification and analysis of social and educational practices from a multidimensional and intersectional perspective to deal with the pandemic". This project is one of the winners of the AGAUR's 'PANDEMIES 2020' call, Folleto informativo sobre el proyecto “Niños, jóvenes y comunidades resilientes: identificación y análisis de prácticas sociales y educativas desde una perspectiva multidimensional e interseccional para hacer frente a la pandemia”. Uno de los proyectos ganadores de la convocatoria 'PANDEMIES 2020' de la AGAUR, Fullet informatiu sobre el projecte “Infants, joves i comunitats resilients: identificació i anàlisi de pràctiques socials i educatives des d’una perspectiva multidimensional i interseccional per a fer front a la pandèmia”. Un dels projectes guanyadors de la convocatòria ‘PANDEMIES 2020’ de l’AGAUR
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
Imagen (Image). 2022
CHILDREN, YOUTH AND RESILIENT COMMUNITIES: IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL PRACTICES TO DEAL WITH THE PANDEMIC FROM A MULTIDIMENSIONAL AND INTERSECTIONAL PERSPECTIVE
- Universitat de Girona. Liberi, Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat
- Universitat de Girona. Grup de recerca en Diversitat
- Universitat de Girona. Grup de Recerca en Cultura, Educació i Desenvolupament Humà
- Universitat de Girona. Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades (CISA)
- Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació
- Universitat de Girona. Laboratori d’Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP)
Informative leaflet on the project "Children, young people and resilient communities: identification and analysis of social and educational practices from a multidimensional and intersectional perspective to deal with the pandemic". This project is one of the winners of the AGAUR's 'PANDEMIES 2020' call, Folleto informativo sobre el proyecto “Niños, jóvenes y comunidades resilientes: identificación y análisis de prácticas sociales y educativas desde una perspectiva multidimensional e interseccional para hacer frente a la pandemia”. Uno de los proyectos ganadores de la convocatoria 'PANDEMIES 2020' de la AGAUR, Fullet informatiu sobre el projecte “Infants, joves i comunitats resilients: identificació i anàlisi de pràctiques socials i educatives des d’una perspectiva multidimensional i interseccional per a fer front a la pandèmia”. Un dels projectes guanyadors de la convocatòria ‘PANDEMIES 2020’ de l’AGAUR
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22428
Imagen (Image). 2022
WEAREHERE! DETECCIÓN DE VIOLENCIA MACHISTA DESDE LA PERSPECTIVA DE LOS NIÑOS Y LAS NIÑAS: RESPUESTAS DEL ALUMNADO AL CUESTIONARIO
- Montserrat Boada, Carme
- Soler Masó, Pere
- Planas Lladó, Anna
- Iglesias Vidal, Edgar
- Garcia-Molsosa, Marta
- Boned, Paula
Recerca duta a terme pel Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat Liberi, de la Universitat de Girona, Recerca finançada per Fundació "La Caixa", Children's questionnaire answers on sexist violence, Respuestas del alumnado de educación primária i secundária al cuestionario sobre violencia machista, Respostes de l'alumnat d'educació primària i secundària al qüestionari sobre violència masclista
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22428
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22428
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22428
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22428
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22428
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22428
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22428
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22428
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22429
Imagen (Image). 2022
WEAREHERE! DETECTING GENDER-BASED VIOLENCE FROM CHILDREN'S PERSPECTIVE: CHILDREN'S QUESTIONNAIRE ANSWERS
- Montserrat Boada, Carme
- Soler Masó, Pere
- Planas Lladó, Anna
- Iglesias Vidal, Edgar
- Garcia-Molsosa, Marta
- Boned, Paula
Recerca duta a terme pel Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat Liberi, de la Universitat de Girona, Recerca finançada per Fundació "La Caixa", Children's questionnaire answers on sexist violence, Respuestas del alumnado de educación primária i secundária al cuestionario sobre violencia machista, Respostes de l'alumnat d'educació primària i secundària al qüestionari sobre violència masclista
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22429
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22429
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22429
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22429
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22429
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22429
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22429
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22429
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22430
Imagen (Image). 2022
SOMAQUÍ! DETECCIÓ DE VIOLÈNCIA MASCLISTA DES DE LA PERSPECTIVA DELS NENS I LES NENES: RESPOSTES DELS INFANTS AL QÜESTIONARI
- Montserrat Boada, Carme
- Soler Masó, Pere
- Planas Lladó, Anna
- Iglesias Vidal, Edgar
- Garcia-Molsosa, Marta
- Boned, Paula
Recerca duta a terme pel Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat Liberi, de la Universitat de Girona, Recerca finançada per Fundació "La Caixa", Children's questionnaire answers on sexist violence, Respuestas del alumnado de educación primária i secundária al cuestionario sobre violencia machista, Respostes de l'alumnat d'educació primària i secundària al qüestionari sobre violència masclista
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22430
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22430
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22430
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22430
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22430
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22430
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22430
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22430
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22431
Imagen (Image). 2022
SOMAQUÍ! DETECCIÓ DE VIOLÈNCIA MASCLISTA DES DE LA PERSPECTIVA DELS NENS I LES NENES: RESPOSTES DELS EQUIPS DIRECTIUS I DOCENTS AL QÜESTIONARI
- Montserrat Boada, Carme
- Soler Masó, Pere
- Planas Lladó, Anna
- Iglesias Vidal, Edgar
- Garcia-Molsosa, Marta
- Boned, Paula
Recerca duta a terme pel Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat Liberi, de la Universitat de Girona, Recerca finançada per Fundació "La Caixa", Answers from management and teaching teams to the questionnaire on sexist violence, Respuestas de los equipos directivos y docentes al cuestionario sobre violencia machista, Respostes dels equips directius i docents al qüestionari sobre violència masclista
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22431
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22431
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22431
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22431
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22431
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22431
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22431
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22431
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22432
Imagen (Image). 2022
WEAREHERE! DETECCIÓN DE VIOLENCIA MACHISTA DESDE LA PERSPECTIVA DE LOS NIÑOS Y LAS NIÑAS: RESPUESTAS DE LOS EQUIPOS DIRECTIVOS Y DOCENTES AL CUESTIONARIO
- Montserrat Boada, Carme
- Soler Masó, Pere
- Planas Lladó, Anna
- Iglesias Vidal, Edgar
- Garcia-Molsosa, Marta
- Boned, Paula
Recerca duta a terme pel Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat Liberi, de la Universitat de Girona, Recerca finançada per Fundació "La Caixa", Answers from management and teaching teams to the questionnaire on sexist violence, Respuestas de los equipos directivos y docentes al cuestionario sobre violencia machista, Respostes dels equips directius i docents al qüestionari sobre violència masclista
Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22432
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22432
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22432
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22432
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22432
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22432
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22432
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22432
Buscador avanzado