Resultados totales (Incluyendo duplicados): 3
Encontrada(s) 1 página(s)
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/28486
Dataset. 2023

FRAMEWORK FOR AUTOMATIC SINGING TRANSCRIPTION: DATABASE AND SOFTWARE.

  • Molina, Emilio
  • Barbancho-Pérez, Ana María
  • Tardón-García, Lorenzo José
  • Barbancho-Pérez, Isabel
This Research data consists of a cross-annotated dataset of 1154seconds and a novel set of evaluation measures, able to report thetype of errors made by the system. Both the dataset, and a Matlabtoolbox including the presented evaluation measures, are freely available. In order to show the utility of the work presented in thispaper, we have performed an detailed comparative study of threestate-of-the-art singing transcribers plus a baseline method, lead-ing to relevant information about the performance of each method., This work has been funded by the Ministerio de Economía y Competitividad of the Spanish Government under Project No.TIN2013-47276-C6-2-R and by the Junta de Andalucía underProject No. P11-TIC-7154. The work has been done at Universidadde Málaga. Campus de Excelencia Internacional Andalucía Tech.

Proyecto: //
DOI: https://hdl.handle.net/10630/28486
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/28486
HANDLE: https://hdl.handle.net/10630/28486
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/28486
PMID: https://hdl.handle.net/10630/28486
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/28486
Ver en: https://hdl.handle.net/10630/28486
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/28486

RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/26154
Dataset. 2023

COMPANION FILES (CODE & DATASET) - MATLAB-FIELDTRIP IMPLEMENTATION OF TOOLS FOR LESSENING THE INFLUENCE OF ARTIFACTS IN EEG ANALYSIS

  • Molina-Molina, Mario
  • Tardón-García, Lorenzo José
  • Barbancho-Pérez, Ana María
  • Barbancho-Pérez, Isabel
Software and dataset, Companion files (code & dataset) - Matlab-Fieldtrip Implementation of Tools for Lessening the Influence of Artifacts in EEG Analysis This manuscript describes software tools implemented in Matlab to reduce the influence of artifacts, specifically focused on eye artifacts, in the acquisition and measurement of electroencephalogram signals (EEG). This process is of great importance for the analysis and study of long trial samples, when the appearance of eye artifacts can not be avoided. The implementations, which are provided to the readers, correspond to the methods proposed in \cite{b2}, which are aimed at the partial or complete elimination of EEG channels or independent components obtained after independent component analysis (ICA) of the EEG signals that most resemble the ocular signals (EOG) measured simultaneously. In addition to the documentation of each of the provided Matlab functions, examples of use and illustrative figures will be included to show the expected results and processing pipeline., Junta de Andalucía: Proyectos de I+D+i en el ámbito del Plan Andaluz de Investigación, Desarrollo e Innovación (PAIDI 2020), under Project No. PY20_00237. La publicación es parte del proyecto PID2021-123207NB-I00, financiado por MCIN/AEI/10.13039/501100011033/FEDER, UE

Proyecto: //
DOI: https://hdl.handle.net/10630/26154
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/26154
HANDLE: https://hdl.handle.net/10630/26154
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/26154
PMID: https://hdl.handle.net/10630/26154
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/26154
Ver en: https://hdl.handle.net/10630/26154
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/26154

RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/22905
Dataset. 2021

DATASET SOBRE TEORÍAS IMPLÍCITAS E INTELIGENCIA EMOCIONAL EN EL PROFESORADO EN FORMACIÓN DE EDUCACIÓN INFANTIL

  • Gutiérrez-Cobo, María José
  • Cabello-González, Rosario
  • Fernández-Berrocal, Pablo
El objetivo principal de la investigación es el de evaluar la influencia que tienen las teorías implícitas del profesorado en formación sobre la inteligencia emocional de los participantes evaluada esta a través de instrumentos de ejecución y de auto-informe. Para ello, el dataset incluye las siguientes variables: género, edad, el nivel de estudios de la madre, el nivel de estudios del padre, la puntuación total en IE como habilidad, la puntuación de la rama de percepción en IE como habilidad, la puntuación de la rama de facilitación en IE como habilidad, la puntuación de la rama de comprensión en IE como habilidad, la puntuación de la rama de regulación en IE como habilidad, la puntuación de la subescala de atención en IE autoinformada, la puntuación de la subescala de claridad en IE autoinformada y la puntuación de la subescala de reparación en IE autoinformada., Proyecto del ministerio de economía, industria y competitividad de España (PSI2017-84170-R) Proyecto de la Junta de Andalucía (UMA18- FEDERJA-114)

Proyecto: //
DOI: https://hdl.handle.net/10630/22905
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/22905
HANDLE: https://hdl.handle.net/10630/22905
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/22905
PMID: https://hdl.handle.net/10630/22905
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/22905
Ver en: https://hdl.handle.net/10630/22905
RIUMA. Repositorio Institucional de la Universidad de Málaga
oai:riuma.uma.es:10630/22905

Advanced search