Resultados totales (Incluyendo duplicados): 13
Encontrada(s) 2 página(s)
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3680
. 2014

FORMACIÓ D'INFERMERES/INFERMERS. 40 ANYS DE LA FACULTAT D'INFERMERIA A GIRONA : 1974-2014

  • Universitat de Girona. Facultat d'Infermeria
Documental sobre els 40 anys de la Facultat d'Infermeria a Girona (1974-2014). Han participat: Sergi Bonet, Rosa Núria Aleixandre i Cerarols, Josefina Patiño Masó, Pep Brito, Juli Muñoz, Margot Mató, Montserrat Sargatal, David Ballester Ferrando, Asun Condom, David Oliver, Marta Lloveras, Omar Habbab, i Marta Puigvert, 3680.mp4

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256.1/3680
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3680
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256.1/3680
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3680
PMID: http://hdl.handle.net/10256.1/3680
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3680
Ver en: http://hdl.handle.net/10256.1/3680
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3680

DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3694
. 2014

UNA NOVA MANERA D'ENTENDRE L'ARXIU AUDIOVISUAL

  • Felip Díez, Gerard
Material complementari del Treball Fi de Grau (TFG): Felip Díez, Gerard. (2014). Una Nova manera d'entendre l'arxiu audiovisual. Disponible a: http://hdl.handle.net/10256/10070, Crear, gravar i arxivar històries, històries reals, històries d’indrets, de persones, de fauna, de flora, històries gastronòmiques. Crear un banc de memòria de diferents regions. Donar sortida a la necessitat de crear centres d’arxius audiovisuals que col·laborin i treballin amb eficàcia i amb la voluntat de conservar el patrimoni cultural de les diverses zones que conformen el nostre territori, 3694.mp4

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256.1/3694
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3694
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256.1/3694
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3694
PMID: http://hdl.handle.net/10256.1/3694
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3694
Ver en: http://hdl.handle.net/10256.1/3694
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3694

DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3887
. 2015

CINEFÒRUM INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL. ALGUNES TEORIES I LA SEVA REPRESENTACIÓ AUDIOVISUAL

  • Sureda Costa, Marta
La intel·ligència artificial (IA) és una part de la informàtica que permet a una màquina comportar-se com si tingués una intel·ligència semblant a l’humana. El vídeo-assaig, estructurat en dues parts, exposa algunes teories sobre aquest fenomen i estableix un diàleg amb la seva representació audiovisual, sobretot cinematogràfica. Després del pròleg en què es mostra l’interès artístic i científic pel cos humà de Leonardo da Vinci i la seva voluntat de dissenyar un home mecànic, comença la primera part titulada Treballadors/Esclaus amb un breu recorregut per l’imaginari romàntic de Frankenstein (la transgressió de les lleis de la física amb la creació d’una vida artificial) i els autòmates (les formes primitives de programació) per situar l’espectador en un futur caracteritzat per la plena convivència entre robots i humans. En aquest context, els robots es posaran al servei de la humanitat desenvolupant diverses tasques i seran dissenyats per establir una interacció emocional amb les persones, desdibuixant progressivament els límits que els separen. La visió positivia d’aquest escenari futur troba el seu revers sinistre amb l’explotació sexual de la màquina “femenina” i l’incertesa de les conseqüències derivades d’aquesta convivència. És per això que l’interludi presenta algunes qüestions clau per afrontar els problemes sorgits de les relacions home-màquina a través de les “tres lleis de la robòtica” descrites per Isaac Asimov des de la ciència ficció i també per establir-ne els límits amb el test de Turing, així com un breu incís sobre la possibilitat de generar humor de manera artificial. La segona part titulada Nosaltres/Vosaltres explora el desenvolupament total de la IA i les seves conseqüències, com la transformació total de l’existència humana, amb la singularitat tecnològica com a tema principal. Una situació futura que comportaria un canvi de paradigma difícil de preveure actualment. La singularitat és definida des de la visió optimista d’aquells que creuen que la fusió entre l’home i la màquina i l’aplicació absoluta de la IA resoldria problemes vitals com la malatia, la pobresa, els recursos naturals, etc. i possibilitaria l’assoliment de l’eternitat com un pas més de l’evolució de l’espècie humana. En canvi, la visió més pessimista contempla un escenari distòpic en què l’humanitat perdria el control i sería dominada per les màquines. Finalment, també es mostra la visió escèptica que considera la singularitat com un relat de ciència ficció i subratlla la necessitat de definir amb precisió a què ens referim quan parlem de màquines intel·ligents., 3887_2.mp4

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256.1/3887
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3887
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256.1/3887
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3887
PMID: http://hdl.handle.net/10256.1/3887
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3887
Ver en: http://hdl.handle.net/10256.1/3887
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/3887

DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4170
. 2015

CENTENARI DE LES ESCOLES NORMALS DE MESTRES DE GIRONA 1914-2014. DOCUMENTS EXPOSATS

  • Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia
  • Universitat de Girona. Unitat de Gestió Documental, Arxiu i Registre
Marquès, Salomó (Comissari de l'exposició), Material complementari de l'opuscle "Pensar críticament : sis reflexions al voltant de l'ensenyament de mestres : 100 centenari de les Escoles Normals de mestres de Girona : 1914-2014" / textos: Josep Clara Resplandis ... [et al.]. Girona : Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia, Unitat de Gestió Documental, Arxiu i Registre, 2015. ISBN 9788484584629, Presentació dels documents originals exposats a les vitrines de l'exposició, 4170.mp4 4170.mp3

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256.1/4170
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4170
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256.1/4170
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4170
PMID: http://hdl.handle.net/10256.1/4170
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4170
Ver en: http://hdl.handle.net/10256.1/4170
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4170

DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4171
. 2015

CENTENARI DE LES ESCOLES NORMALS DE MESTRES DE GIRONA 1914-2014. ENTREVISTES AMB ANTICS ALUMNES

  • Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia
  • Universitat de Girona. Unitat de Gestió Documental, Arxiu i Registre
Marquès, Salomó (Comissari de l'exposició), Material complementari de l'opuscle "Pensar críticament : sis reflexions al voltant de l'ensenyament de mestres : 100 centenari de les Escoles Normals de mestres de Girona : 1914-2014" / textos: Josep Clara Resplandis ... [et al.]. Girona : Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia, Unitat de Gestió Documental, Arxiu i Registre, 2015. ISBN 9788484584629, Documental amb entrevistes a antics alumnes que recorden el seu pas per la Normal, 4171.mp4 4171.mp3

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256.1/4171
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4171
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256.1/4171
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4171
PMID: http://hdl.handle.net/10256.1/4171
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4171
Ver en: http://hdl.handle.net/10256.1/4171
DUGiMedia – Universitat de Girona
oai:diobma.udg.edu:10256.1/4171

CORA.Repositori de Dades de Recerca
doi:10.34810/data399
Dataset. 2015

ESTUDI LEXICOMÈTRIC DEL VOCABULARI DEL PROCÉS D'APROVACIÓ DE L'ESTATUT D'AUTONOMIA DE CATALUNYA (2006) [DADES DE RECERCA]

  • Morales Moreno, Albert
Corpus d'anàlisi utilitzat en l'estudi lexicomètric de la tesi doctoral "Morales A. Estudi lexicomètric del vocabulari del procés d'aprovació de l'Estatut d'autonomia de Catalunya (2006) [tesi]. Barcelona: Universitat Pompeu Fabra; 2015. 600 p.".

Proyecto: //
DOI: https://doi.org/10.34810/data399
CORA.Repositori de Dades de Recerca
doi:10.34810/data399
HANDLE: https://doi.org/10.34810/data399
CORA.Repositori de Dades de Recerca
doi:10.34810/data399
PMID: https://doi.org/10.34810/data399
CORA.Repositori de Dades de Recerca
doi:10.34810/data399
Ver en: https://doi.org/10.34810/data399
CORA.Repositori de Dades de Recerca
doi:10.34810/data399

Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/69421
Dataset. 2015

DADES D'ÚS DE PRÉSTEC DEL CRAI DE LA UB (CURS 2014-2015)

  • Universitat de Barcelona. CRAI
Dades d'ús de préstec del CRAI de la UB del curs 2014-2015. Inclou en format csv les dades mensuals i el recull anual. Dades per renovacions i préstecs desglossades per tipus d'usuari, tipus de préstecs, i ubicació. També estan disponibles les dades relacionades amb les màquines d'autopréstec.

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/2445/69421
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/69421
HANDLE: http://hdl.handle.net/2445/69421
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/69421
PMID: http://hdl.handle.net/2445/69421
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/69421
Ver en: http://hdl.handle.net/2445/69421
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/69421

Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/97520
Dataset. 2015

AJUTS PER PUBLICAR EN ACCÉS OBERT (2014)

  • Universitat de Barcelona. CRAI
Relació d'ajuts concedits a autors de la Universitat de Barcelona per publicar en accés obert durant l'any 2014. Inclou en format CSV el DOI, el títol, els autors, el nom de la revista i l'import concedit

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/2445/97520
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/97520
HANDLE: http://hdl.handle.net/2445/97520
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/97520
PMID: http://hdl.handle.net/2445/97520
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/97520
Ver en: http://hdl.handle.net/2445/97520
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/97520

Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127202
Dataset. 2015

DADES RELATIVES AL NOMBRE DE CONSULTES REBUDES AL SERVEI D'ATENCIÓ ALS USUARIS DEL CRAI DE LA UNIVERSITAT DE BARCELONA (CURS 2014-15)

  • Universitat de Barcelona. CRAI
Dades relatives al nombre de consultes rebudes al Servei d'Atenció als Usuaris del CRAI de la Universitat de Barcelona el curs 2014-15, desglossades per tipus d'usuari i per tipus de consulta o assumpte. Dades mensuals des de setembre de 2014 fins a agost de 2015.

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/2445/127202
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127202
HANDLE: http://hdl.handle.net/2445/127202
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127202
PMID: http://hdl.handle.net/2445/127202
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127202
Ver en: http://hdl.handle.net/2445/127202
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127202

Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127224
Otros (other). 2015

DADES RELATIVES A LES CONSULTES DEL CATÀLEG WEB OPAC DEL CRAI DE LA UB (2014-2015)

  • Universitat de Barcelona. CRAI
Dades mensuals, des d'octubre de 2014 fins a setembre de 2015, relatives al nombre de cerques al catàleg del CRAI de la UB. Inclou les dades mensuals totals i les desglossades segons la ubicació des d'on s'ha fet la consulta, és a dir des d'ordinadors de la UB i des d'ordinadors de fora de la UB.

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/2445/127224
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127224
HANDLE: http://hdl.handle.net/2445/127224
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127224
PMID: http://hdl.handle.net/2445/127224
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127224
Ver en: http://hdl.handle.net/2445/127224
Dipòsit Digital de la UB
oai:diposit.ub.edu:2445/127224

Buscador avanzado