Resultados totales (Incluyendo duplicados): 4
Encontrada(s) 1 página(s)
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
Imagen (Image). 2022

INFANTS, JOVES I COMUNITATS RESILIENTS: IDENTIFICACIÓ I ANÀLISI DE PRÀCTIQUES SOCIALS I EDUCATIVES DES D’UNA PERSPECTIVA MULTIDIMENSIONAL I INTERSECCIONAL PER A FER FRONT A LA PANDÈMIA

  • Universitat de Girona. Liberi, Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat
  • Universitat de Girona. Grup de recerca en Diversitat
  • Universitat de Girona. Grup de Recerca en Cultura, Educació i Desenvolupament Humà
  • Universitat de Girona. Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades (CISA)
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació
  • Universitat de Girona. Laboratori d’Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP)
Convocatòria "Pandèmies 2020". Projecte finançat per l'AGAUR, Informative leaflet on the project "Children, young people and resilient communities: identification and analysis of social and educational practices from a multidimensional and intersectional perspective to deal with the pandemic". This project is one of the winners of the AGAUR's 'PANDEMIES 2020' call, Folleto informativo sobre el proyecto “Niños, jóvenes y comunidades resilientes: identificación y análisis de prácticas sociales y educativas desde una perspectiva multidimensional e interseccional para hacer frente a la pandemia”. Uno de los proyectos ganadores de la convocatoria 'PANDEMIES 2020' de la AGAUR, Fullet informatiu sobre el projecte “Infants, joves i comunitats resilients: identificació i anàlisi de pràctiques socials i educatives des d’una perspectiva multidimensional i interseccional per a fer front a la pandèmia”. Un dels projectes guanyadors de la convocatòria ‘PANDEMIES 2020’ de l’AGAUR

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22016
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22016

DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
Imagen (Image). 2022

NIÑOS, NIÑAS, JÓVENES Y COMUNIDADES RESILIENTES: IDENTIFICACIÓN Y ANÁLISIS DE PRÁCTICAS SOCIALES Y EDUCATIVAS DESDE UNA PERSPECTIVA MULTIDIMENSIONAL E INTERSECCIONAL PARA AFRONTAR LA PANDEMIA

  • Universitat de Girona. Liberi, Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat
  • Universitat de Girona. Grup de recerca en Diversitat
  • Universitat de Girona. Grup de Recerca en Cultura, Educació i Desenvolupament Humà
  • Universitat de Girona. Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades (CISA)
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació
  • Universitat de Girona. Laboratori d’Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP)
Convocatòria "Pandèmies 2020". Projecte finançat per l'AGAUR, Informative leaflet on the project "Children, young people and resilient communities: identification and analysis of social and educational practices from a multidimensional and intersectional perspective to deal with the pandemic". This project is one of the winners of the AGAUR's 'PANDEMIES 2020' call, Folleto informativo sobre el proyecto “Niños, jóvenes y comunidades resilientes: identificación y análisis de prácticas sociales y educativas desde una perspectiva multidimensional e interseccional para hacer frente a la pandemia”. Uno de los proyectos ganadores de la convocatoria 'PANDEMIES 2020' de la AGAUR, Fullet informatiu sobre el projecte “Infants, joves i comunitats resilients: identificació i anàlisi de pràctiques socials i educatives des d’una perspectiva multidimensional i interseccional per a fer front a la pandèmia”. Un dels projectes guanyadors de la convocatòria ‘PANDEMIES 2020’ de l’AGAUR

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22018
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22018

DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
Imagen (Image). 2022

CHILDREN, YOUTH AND RESILIENT COMMUNITIES: IDENTIFICATION AND ANALYSIS OF SOCIAL AND EDUCATIONAL PRACTICES TO DEAL WITH THE PANDEMIC FROM A MULTIDIMENSIONAL AND INTERSECTIONAL PERSPECTIVE

  • Universitat de Girona. Liberi, Grup de recerca en Infància, Joventut i Comunitat
  • Universitat de Girona. Grup de recerca en Diversitat
  • Universitat de Girona. Grup de Recerca en Cultura, Educació i Desenvolupament Humà
  • Universitat de Girona. Grup de Recerca en Ciències Socials Aplicades (CISA)
  • Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Anàlisi de Polítiques Educatives i de Formació
  • Universitat de Girona. Laboratori d’Anàlisi i Gestió del Paisatge (LAGP)
Informative leaflet on the project "Children, young people and resilient communities: identification and analysis of social and educational practices from a multidimensional and intersectional perspective to deal with the pandemic". This project is one of the winners of the AGAUR's 'PANDEMIES 2020' call, Folleto informativo sobre el proyecto “Niños, jóvenes y comunidades resilientes: identificación y análisis de prácticas sociales y educativas desde una perspectiva multidimensional e interseccional para hacer frente a la pandemia”. Uno de los proyectos ganadores de la convocatoria 'PANDEMIES 2020' de la AGAUR, Fullet informatiu sobre el projecte “Infants, joves i comunitats resilients: identificació i anàlisi de pràctiques socials i educatives des d’una perspectiva multidimensional i interseccional per a fer front a la pandèmia”. Un dels projectes guanyadors de la convocatòria ‘PANDEMIES 2020’ de l’AGAUR

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
PMID: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/22020
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/22020

DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/14918
Dataset. 2016

IMBALANCED DATASET FOR BENCHMARKING

  • Lemaitre, Guillaume
  • Nogueira, Fernando
  • Aridas, Christos K.
  • Oliveira, Dayvid V. R.
Instruccions per obrir els fitxers: cal concatenar els fitxers per crear el fitxer original. Dps es pot descomprimir amb tar al linux i amb 7zip al windows. Amb Linux console: cat file1 file2 file3 ... > file.tar.gz, descomprimir: tar -xzf file.tar.gz. I amb windows console: type file1 file2 file3 ... > file.tar.gz, descomprimir amb 7zip, The different algorithms of the "imbalanced-learn" toolbox are evaluated on a set of common dataset, which are more or less balanced. These benchmark have been proposed in Ding, Zejin, "Diversified Ensemble Classifiers for H ighly Imbalanced Data Learning and their Application in Bioinformatics." Dissertation, Georgia State University, (2011)

Proyecto: //
DOI: http://hdl.handle.net/10256/14918
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/14918
HANDLE: http://hdl.handle.net/10256/14918
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/14918
PMID: http://hdl.handle.net/10256/14918
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/14918
Ver en: http://hdl.handle.net/10256/14918
DUGiDocs – Universitat de Girona
oai:dugi-doc.udg.edu:10256/14918

Buscador avanzado